صندوق فولاد در میان صندوق های وزارت کار روند رو به رشدی دارد

خوشبختانه در حال حاضر تعامل مطلوبی میان صندوق و ذی نفعان آن برقرار است و شرایط آن نسبت گذشته بهتر شده و به دور از انصاف است که پیشرفت های حاصل شده در یک سال گذشته در صندوق فولاد را نادیده بگیریم.


با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتضی محمدی لندی به عنوان عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در مراسمی که به منظور معارفه محمدی لندی عضو جدید هیات مدیره صندوق فولاد و تکریم امیر علم عضو پیشین هیات مدیره صندوق برگزار شد، محمدصادق غلامی مشاور و رئیس دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه در سخنانی تصریح کرد: صندوق فولاد در میان صندوق های زیرمجموعه وزارتخانه روند رو به رشد داشته  این در حالی است  که در سنوات گذشته یکی از پرچالش ترین صندوق ها بود و دلیل آن هم فقدان تعامل با ذی نفعان صندوق بود.

*تعامل مطلوبی میان صندوق و ذی نفعان آن برقرار است

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر تعامل مطلوبی میان صندوق و ذی نفعان آن برقرار است و شرایط آن نسبت گذشته بهتر شده و به دور از انصاف است که پیشرفت های حاصل شده در یک سال گذشته در صندوق فولاد را نادیده بگیریم.

غلامی گفت: صندوق فولاد در میان سایر صندوق ها صندوق خاصی است زیرا بازنشستگان آن در شرایط سخت در صنایع فولادی و در معادن کار کرده اند. طبیعی است که بازنشستگان توقعاتی داشته باشند که برخی از این تعوقات ممکن است چارچوب قانونی نداشته باشد و یا منابع لازم برای اجرای آنها فراهم نباشد لذا مدیریت این وضعیت تدبیر خاصی را می طلبد و خوشبختانه در سایه وفاق و همدلی مدیرعامل و هیات مدیره صندوق این مدیریت به خوبی در حال انجام است.

*ضرورت وفاق و همدلی هیات مدیره و مدیرعامل

وی پرونده های حقوقی صندوق فولاد را یکی از دغدغه های وزیر کار  و هیات امنا دانست و گفت امید است با تلاش مجموعه مدیریتی و هیات مدیره صندوق برای به نتیجه رساندن این پرونده ها اقدام شود.

مشاور و رئیس دبیرخانه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه گفت: از نزدیک شاهد هستم که دکتر کاظمی برای پرداخت حقوق و معوقات بازنشستگان صندوق تلاش وافری دارد و انتظار داریم هیات مدیره صندوق نیز در این فرآیند یاری گر مدیرعامل باشد.

وی، تجدید ارزیابی شرکت های غیر بورسی، اصلاح ساختار و خروج از بنگاه داری را از دیگر انتظارات هیات امنا عنوان کرد و خواستار همدلی و وفاق هیات مدیره با مدیرعامل و مجموعه مدیریتی صندوق برای تحقق اهداف مورد نظر شد.

غلامی با تشکر از زحمات امیر علم، مرتضی محمدی لندی را از مدیران جوان و توانمند خواند و برای وی آرزوی توفیق نمود.

*گزارش مدیرعامل صندوق از اقدامات صورت گرفته

سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی با تقدیر از حضور محمدصادق غلامی در جلسه  گفت: خوشبختانه با همدلی اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق در جهت تحقق خواسته های بازنشستگان ، رشد و پایدارسازی بودجه صندوق، پرداخت معوقات و اجرای همسان سازی ، ارتقای رفاهیات و بهبود وضعیت شرکت ها اقدامات اساسی صورت گرفت و الحمدالله شاهد افزایش رضایتمندی بازنشستگان عزیز هستیم.

وی افزود: آقای علم در هیات مدیره و در کمیته سرمایه گذاری صندوق تلاش و خدمات وافری نمود و قدردان زحمات ایشان هستم. ضمن اینکه برای آقای محمدی لندی نیز آرزوی توفیق دارم.

کاظمی گفت: در مسیر کاری مدیران، جابجایی امری طبیعی است اما آنچه باقی می ماند دوستی ها است.

کامبیز معتمد وزیری رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت است از زحمات علم تقدیر و برای لندی آرزوی توفیق نمود.

علم نیز با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته از اعضای هیات مدیره و مجموعه مدیران صندوق تقدیر کرد.

لندی نیز با تشکر از اعتماد وزیر کار تصریح کرد با تعامل همه ارکان صندوق برای تحقق اهداف مجموعه همه توان خود را به کار گیرد.

در پایان حکم انتصاب لندی توسط غلامی به وی اهدا و از زحمات علم تقدیر شد.

دیدگاه شما :

Scroll to Top